12 nov

Har varit lite dålig igen på att uppd. Jobbade i måndag, sen efter de åkte jag raka vägen till skurup för att vaccinera mig. Sen i tisdags var jag och charlie ner på stan en sväng, för vi skulle till af, för att få våra papper på skrivna. Sen tog vi bussen ut till svångertorp för att in handala lite saker som Charlie skulle ha med sig till sin mamma. På kvällen åkte Charlie hem till ängelholm, efter som han med skulle vaccinera sig som igår. Så jag vara själv hela den kvällen. Gjorde inte över mycket, låg i soffan och titta på tv och åt lite onytting godis :P.

Igår var jag i skurup hela dagen, åkte tidigt. Efter som jag blev väckt redan kl 8:00 på morgonen av att dom börja borra inne hos grannen. Dom håller på att renovera deras badrum. Så de eka i hela våran lägenhete. Man hörde de till och med utom hus när jag skulle gå till bilen. Vad då lyhörst!. Var hos mormor till halv 3, sen gick jag och hämta Dominic på dagis :). Efter som Syrran var på photo studio.

Idag vet jag inte rikigt vad som händer. Har iallfall inget vatten så jag vet inte hur vi ska kunna laga mat i dag, men de åter stå och se hur de blir de. Just nu sitter Charlie och spela DS, så han är inte så social, fast de är ju inte jag heller just nu :P. Får se om Annelie hör av sig med i dag i fall om vi skulle ses, hoppas på de. De var ett tag sen nu. Nä nu får jag väl gå och göra lite nytta här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0