Fredag

Oj vad dåligt uppd de har blivit för min sida, få förska att bli bättre. Har inte hänt så mycket de senate. Jag jobbat lite, Sen har jag harit den del med Annelie.

Föra helgen var vi i ängelholm igen på kalas, firade Ante och moa. Stannade till på sönda. Sen nu i veckan har jag jobbat på Annelies jobb i tisdag. Sen igår kväll var jag och Charlie på Bio. Vi såg Zombiland. De var rikigt roligt, fast de kanske man inte kan tro när man hör namnet. Men de var en skräk komedi, men de var inte så mycket skräk i den tyckt jag.

Idag har jag inget inplanerta, ska städa lite här hemma. Sen får vi väl ta och gå ut sen sväng. Kan inte sitta inne hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0