Tomt

Ja känns tomt här hemma. Ellie är på semester hos sin Farmor! Ska vara där till onsdag. Fösta gången hon är själv hos Farmor med de har gott super än så länge :) Tror inte de går någon nöd på den lilla damen :) Har ju en farmor som tycker om att skäma bort sin barnbarn !

Får väl passa på att njuta. Melwin får iallfall alla uppmärksamhet han kan få :) Han är ju inte van vi att vara själv.

Men innan loppan åkte igår gjorde vi trolldeg. Super lätt att göra själv. Men Ellie ville helst äta de ;) Men de va ju igen hit precis hihi.

Recept på trolldeg:
  • 1dl Salt
  • 1dl Vatten
  • 2dl Mjöl
  • 1 msk Olja
  • Ev Karamelfärg
Man kan ju öka om man vill göra en större satts




Kommentarer
Postat av: Sv: Camilla

Jag tog ut piercingen i läppen och ögonbrynet för ca 1 år sedan och sedan dess har jag ångrat att jag tog ut dem, jag tog ut den i tungan för den e rätt dryg mot tänderna och den syns typ ändå aldrig så kunde lika bra ta ut den, men kommer kännas skumt i munnen nu ett tag framöver xD

2012-04-16 @ 16:02:42
URL: http://enjoythetimeyoulive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0