20 Mars

Nu så ska de blir ordning på torpen. Har äntligen fått igång internet ! Kommer att bllir lite mer uppdat nu får hoppningsvis.

Dagen i dag har färdats fram som vanilgt. Ellie har varit på dagis och busat av sig. Jag och Melwin har varit på Uf. Nu i eftermiddags har vi tvättat. Så nu återstor de bara att vika de och lägga de på sin plats.

Har även prata med min far en stund. Ska åka upp där till påsk. Har inte varit uppe vid min hemtrakte över 1 år. De är väl dags :) Får passa på att åka i väg nu för sen blir de jobb för min del.

Tiden har gått så himla snabbt. Kan inte fatta att Ellie blir 2 och Melwin 1 !! Hallå vad tog den tiden vägen ?!

Ska försöka skrapa ihop lite bilder på lägenheten för er som är nyfikna. Men så länge får ni nöja er med bilder på mina GULDKORN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0