Valborg!









Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Timo

Sv: Hej! :)



Jo det nya jobbat jag fick var på hemtjänsten, men det gamla jag hade var ett städjobb. Men det är inte heltid, utan lite timmar här och där. Oftast runt 2-6 timmar om dagen. Oftast är det hemstädning, men ibland är det storstädningar som på badhus eller liknande också. Bil får man låna, och det är rätt så slitsamt kan jag ju absolut lätt säga, men det är rätt bra betalt så det är ett helt okej jobb om man inte känner att man måste jobba heltid för pengarnas skull. Om du är intresserad så kan jag gärna ge dig nr till tjejen, dock är hon ibland lite svår att förstå då hon är polsk. Men ja, tänkt på saken om du är intresserad :)

2012-05-31 @ 13:31:55
URL: http://saandralovekeviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0